čtvrtek 31. července 2008

OCENENÍ MÉHO BLOGU


V poslední době mám foto útlum, strašně moc se mi líbí jak fotí všechny ostatní holky dál, ale mě nějak dochází inspirace a hlavně schází čas.... stavba, práce, děti a vše se točí stále dokola, takže v poslední době si raději vezmu do ruky knížku a chvilku si počtu nebo navštívím kamarádku. Navíc na mně dosedl opožděný jarní splín a mám strach jak všechno zvládneme. Za týden vyrážíme s manželovo sestrou a dětmi k moři, tak se těším, že změníme prostředí a trochu se odreaguji a snad i pořídím pěkných pár snímků.

Moc děkuji SILEMĚ za toto ocenění a jsem ráda, že se někdo rád podívá ne mé stránky a fotky. Právě proto mě to vše tak moc baví a těší ...

Zde je mých 7 blogů, které ráda navštěvuji:

KLARISSA
SILEMA
DIP (bohužel momentálně moc nefotí:-( )
LESANA
LUCKA
ANASTAZIE
MICHALKA

0 komentářů: