pátek 11. dubna 2008

11.04,08

Znovu zkuším běžící El a začínám tušit jak na to :-)) Dnes jsem utahaná jako kůň Sára špatně spala , takže nakonec jsme si jí vzali do postele a podle toho jsem vyspalá.




8 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

moc hezky vsechny tri, pes uzasnej a trava taky super

M-Kocurek řekl(a)...

Super fotky, nejvíc mě zaujal strom.

klarissa řekl(a)...

...všechny se ti povedly, u mě vede tráva...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Na první pohled mě zaujal běžící pes, ale při bližším prohlídnutí vede strom - čiší z něho energie, to mám ráda:-)

Marti - Norreen řekl(a)...

tráva je moc pěkná a ten pohled na břízu, no paráda. Miluju tenhle pohled zdola

Lucka73 řekl(a)...

No a mám to - krásný jdou všechny!!!

Lenka Pokorná řekl(a)...

Jůů tak já se zasekla u psa, úžasný moment...

dib řekl(a)...

krásné všecky, ibu.. nejvíc se mi ale líbí tráva, je za ní obrkus rozmanité krajiny, tím nabývá velkého kouzla. (možná bych přidala kontrastu, ale možná by to nebylo dobře.)