středa 30. dubna 2008

30.04.08

Jeden portrétek, dědula se bránil (ale jinak byl docela fajn), tak jsem
nemohla zkoušet fotit dál ...





Rybník Dechtář a okolí ...










8 komentářů:

Sarah řekl(a)...

Ty bláho, to je nostalgie... Moc krásné, všechny. Lavička je originální a vyvedená zvlášť.

Věra Turoňová řekl(a)...

Dobře že je lavička hned nahoře, má u mě místo na 1. stupni vítězů !!

kattom řekl(a)...

ta lavička sa mi tiež páči. krásna fotka

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Lavička je bomba! krásný místo, skoro tajemná atmosféra..

Lucka73 řekl(a)...

Tak první - tu seber a pošli jí někam do soutěže - je to FAKT doost silná fotka. Nemáš co ztratit...

Rosa a rybník taky parádní a u spodního kostela mi chybí zbytek toho křížku - škoda....

Ale KURŇAFIX - je to príma pokoukání!!!

milu řekl(a)...

Mně se líbí úplně všechy

klarissa řekl(a)...

...tvoje fotky jsou prostě super...mám je ráda a vždycky se k tobě těším....mají takovou zvláštní atmosféru....

dib řekl(a)...

to je nádhera.. tvoje fotky mají čím dál víc vnitřního kouzla, ibu. a to su furt eště o měsíc pozadu, bojim bojim.. lavička a opar nad vodama jsou moji favoriti.