středa 20. února 2008

20.02.08



Dnes ráno když jsem vezla syna do školky a všude kolem mě byla hustá mlha jsem přemýšlela co dále vyfotit, tato mlžná atmosféra mě vskutku dostává.

Již první noční probuzení, kdy se dcera dožadovala přísunu potravy, mě pohled z okna nabádal vyfotit mlhavý opar a za oknem zářící světla, bohužel přemohla mě lenost.

Nejdříve jsem přemýšlela o fotce frekventované silnice, ale myšlenka, že bychom mohli také skončit v prvním sloupu mě odradila, ale i tato fotka vznikla v jedoucím autě a byla focena přes sklo, jen jsem svojí hlemýždí rychlostí nikomu nepřekážela. Jedná se o druhou fotku na stránkách, první fotka byla rovněž focena na stejném místě z auta, ale mlžný opar vystřídalo slunečné počasí.

Fotky jsou upravované v Photoshopu.



1 komentářů:

dib řekl(a)...

nádhera.. víc se mi asi líbí ta bez oparu.. nejsem si jistá, jestli by nebylo lepší trošičku pohnout perspektivou, ale pak by asi byla až moc vystředěná..
ta úprava do červena ještě zvyšuje její zvláštní fantastický nádech.. perfektní pohled. moc krásná fotka..