čtvrtek 21. února 2008

21.2.08


Jsem naštvaná, již půl roku mi stávkuje pračka, střídavě ždímá a neždímá, zastavuje se uprostřed programu, občas něco i vypere a jiné zničí… již si začínám myslet, že se v ní usadil šotek, který se rozhodl zničit vše co jsem pracně vyhrabala v sekáči

Vyrážíme s prckama obhlídnout nové pračky a po útocích na veškeré čudlíky, které moje skoro dvouletá dcerka stačila prozkoumat utíká z krámu a nadšeně se vrhá na vláček a syn jí následuje. Je úžasné pozorovat dětskou tvářičku a vzrušení, které se v ní objevuje, právě toto jsem se snažila zachytit na první fotce, bohužel je mírně rozmazaná, ale i tak pro mě skrývá obrovské kouzlo.

1 komentářů:

Jindra Krobová řekl(a)...

jéé tak takovouhle mašinu okupuje Terka v Liberci v Globsu :))) Nemůžu jí pak z ní dostat. Krásný fotky!