neděle 16. března 2008

16.03.08

Uff je ráno a já mám pocit, že dnešek nepřežiji … včera jsem byla s manželovo sestrou trochu zapařit a nějak se nám to vymklo z ruky a návrat domu byl v 6 ráno….

Prckové vstávali někdy kolem osmé, což jsem zaznamenala tím, že mi pořád někdo lezl po hlavě a něco hulákal, ale opravdu jsem se vykopala z postele až v 10, snažila jsem se něco pouklidit a šla si po obědě se Sárou lehnout.

A na fotografii vidíte co na mně čekalo, ale musím se pochválit, vyžehlila jsem vše … no a jen pro informaci, toto není prádlo za půl roku, ale za týden …

No nic jdu spát, mám pocit, že zbytkový alkohol neustále působí, blééé




4 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...žehlit s kocovinou by byl pro mě nadliský výkon...máš můj obdiv....mě to čeká dnes...ale bez kocoviny :o)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak můj obdiv máš taky, jelikož žehlení nesnáším normálně a natož pak s kocovinou, to bych se asi složila..blééé...na copak je ten "záznamník"?

dib řekl(a)...

no, hromada působí velmi silným dojmem..
přijde mi, že jít po prohýřené noci do práce bylo o hodně jednodušší, než v kocovině jít dnem s matym :-)

Anonymní řekl(a)...

love those knickers tocum in