pondělí 3. března 2008

Dnes jsme absolvovali s Kubíkem prohlídku nosní madle, Kubík nás překvapil tím jak byl hodňoučkej, bez problémů otevřel pusinku, nechal si prohlídnout ouška a změřit sluch, prostě jsem z něj měla radost. Navíc mě potěšila i pani doktorka, když řekla, že na operaci zatím nemusíme.

Poté jsme vyrazili s Kubíkem na zákusek, zde publikuji fotky, které jsem pořídila na zpáteční cestě…. „no nejsem šťastné dítě“


11 komentářů:

dib řekl(a)...

ibu, ta druhá se mi moc líbí, i když není úplně ostrá.. ale je v ní energie a radost a kus vnějšího světa , který kuba vidí jako objekt hraní.. pěkná fotka.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

mně se líbí obě fotky, ale o kousek víc ta horní, nádherně zachycuje pocit štěstí a radosti v Kubově obličejíku a má pěkný světlo..

Lucka73 řekl(a)...

No, obě jsou krásný - sama bych nevěděla, co vybrat..... ale asi bych vybrala tu druhou - o se hned tak nepovede, takhle zachytit pohyb - dvojí pohyb......

klarissa řekl(a)...

...mě se taky líbí obě...je vidět ta spokojenost a radost...

Marti - Norreen řekl(a)...

Obě jsou krásné. V té první je skvěle zachyceno štěstíčko v očích a z té druhé vyzařuje spousta energie.

Ratu řekl(a)...

obě jsou nádherné, Kubík si opravdu umí i všdní chvilky užít, což je parádní:-)))

Petra řekl(a)...

Krásné fotky-obě!O kousililínek více se mi líbí ta druhá!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Mé taky druhá i když je holub mázlej, jsou to proklatě rychlí ptácí je v ní právě ten pohyba radost

Lenka Pokorná řekl(a)...

IBU máš nádherné fotky - všechny jsou fakt parádní!!!
Tahle holubová je úžasná!! Ten pohyb, štěstí - úžasně zachycený moment!!

meowth řekl(a)...

taky se mi moc libi ta druha fotka! perfektne zachyceny holub v pohybu a Kuba taky ;)

katth řekl(a)...

lov holubu fakt supr... !!!