neděle 9. března 2008

9.03.08

Další fotografie z Protivína … synkovo fotografie sice není dokonalá, ale mně se moc líbí, takže jí dávám jako druhou procházkovou.



8 komentářů:

dib řekl(a)...

tý jo.. rybníček je velice zajímavě vyfocený!! moc pěkná fotka..
(kachny tam stojí na volně plujícím kmenu? akrobatky :-))

Lucka73 řekl(a)...

Tééda, zase mooc hezký fotky!! Jsi šikulka - odraz ve vodě se mi líbí moc a světlo na tý druhý...jedním slovem pěkný!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

moooc hezký

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Ta s odrazem ve vodě se mi strašně moc líbí, je v tom kus vesnické idylky..

klarissa řekl(a)...

...mě se líbí taky obě...opravdu mají takové zvláštní světlo...

Celenka řekl(a)...

Moc hezký fotky tu máš. Ten rybník je kouzelný. Mám ráda vodu, coby zdrcadlo. Je to hodně povedená fotka. Synátor je šikulín.

Petra Míčková řekl(a)...

Pěkné fotky!Moc!

Ratu řekl(a)...

jééééééééééé,nevyberu která je lepší, asi obě:-)