středa 5. března 2008

5.03.08

Uf, vstávám, třeští mě hlava, nacpala jsem do sebe prášek … odcházíme z domu a Jakub má hysteriák, věší se mi na nohu a řve, že chce kakao, škoda, že jsem to nezachytila, ale nemám na to sílu, snažím se být klidná, ale nejde to….

Odjíždíme k babičce, kde bojuji se svojí náladou a vyrážím pro zboží, vracím se a volá mi sousedka, že jsme je vytopili … nejraději bych se propadla a nebyla, den blbec …

Je odpoledne, čeká mě rehabilitace, venku svítí sluníčko a mně je rázem veseleji, jdu na nákup a po cestě si kupuji vytoužené tulipány, jsou nádherné


7 komentářů:

Gabiks řekl(a)...

krásný tulipán, krásná fotka ... a zítra bude určo líp :-)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Ibu vidím, že jsme na tom dneska byly podobně, snad zítřek bude lepší :-)a tulipán je pěkný, mám je moc ráda, škoda, že moc dlouho nevydrží..

Ratu řekl(a)...

no jo, den B prostě musí být.
Tak ať zítra vstaneš tou pravou a je to lepší, tulipán krásně svítí

Marti - Norreen řekl(a)...

je nádhernej a ta fotka hřeje

Lucka73 řekl(a)...

Mně se taky líbí, jen se mi při zvětšení nezdá žádná část ostrá... ale to je dost možná zmenšením - ale i kdyby ne - celkově to působí strašně příjemně....

Ibu, mimochodem, máš úžasnej cit pro rámečky - šikulka!!!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

užasnej, i když není ostrej, je takouvej měkoučkej a barvy teploučký

Iva Veselá řekl(a)...

ostrej není ... po pravdě řečeno mi ostře vyfotit nešel .. nevím čím to, jestli je to tou kresbou na tulipánu, fakt nevím, zkoušela jsem to asi 100X .... navíc můj foťák nechce moc brát makro, takže buď musím ostřit zblízka manuálně nebo prostě hodně řezat